Mielőtt megírtam volna a posztomat a szuperrangdóról, kiderült, hogy elmarad. A pótlás dátuma egyelőre nem ismert, ha lesz róla hír, azonnal közlöm (én is, ha már mindenki más megteszi ezt...)

Ettől függetlenül lehet szavazni, amit mostantól remélhetőleg minden meccs előtt meg lehet majd tenni.

Van egy teóriám, hogy miért marad el a rangadó. Egyszerűen beszartak a londoni kékek a meccs miatt, simán aláztuk volna őket. Így viszont lehet, hogy csak tavasszal pótólják, amikor már persze a Cselszkij is jobb formában lesz. De hát ismerjük Abra papát. Pénzért mindent meg lehet venni. Kivéve a sikereket.
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://oldtrafford.blog.hu/api/trackback/id/tr942523751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

viktorio8 2010.12.24. 10:53:35

Ez az én vagyok az egyetlen tippelő!!! Boldog karácsonyt Davé! (ja és én inkább 1-3 ra tippeltem volna de mindegy)
süti beállítások módosítása